

Álláspályázat - rendészeti irodavezető
A Péceli Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében rendészeti irodavezető munkakör/feladatkör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):
Szervezi, vezeti, koordinálja az általa vezetendő szervezeti egység (iroda) munkáját. Betartja és az iroda munkatársaival betartatja a hivatal belső utasításait, a hatályos jogszabályokat. Ellenőrzi a szakterületén (közterület-felügyelet, mezei őrszolgálat) folyó munkavégzést, a döntések szakszerűségét, jogszerűségét. Az általa vezetett iroda köztisztviselőit minősíti, teljesítményüket értékeli. Előkészíti az iroda feladatkörét érintő ügyekben a képviselő-testületi előterjesztéseket. Vezeti, felügyeli a közterület-felügyelők és a mezőőrök munkáját, kapcsolatot tart a rendőrséggel. A közterületek jogszerű használatának az ellenőrzése, közterületen folytatott engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenységek szabályszerűségének ellenőrzése. A közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszüntetése, illetve szankcionálása. Közreműködés a közrend, a közbiztonság védelmében. Közreműködés a közterület, az épített és természeti környezet védelmében, az önkormányzati vagyon védelmében, a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében. Közterület-felügyelői egyenruhában gyalogos és gépkocsizó járőrszolgálat ellátása. Együttműködés a rendőrséggel.
Betöltendő állás szakmacsoportja: rendészet és belügy
FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Rendészeti igazgatási
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
határozatlan, 40 óra, általános, teljes munkaidő.
Munkavégzés helye: Pécel
A munkavégzés pontos helye:
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázati kiírással kapcsolatban további információt dr. Hámori Krisztina igazgatási irodavezető nyújt a 06-28-662-026 telefonszámon. Elvárt végzettség/képesítés: 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. mell. 30. Közterület-felügyelői feladatkör Az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett közszolgálati szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati másodfokú szakképesítés. Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Péceli Polgármesteri Hivatal közszolgálati szabályzata és az illetményalapot, valamint az illetménykiegészítést megállapító 4/2025. (II. 27.) önkormányzati rendelet, továbbá a vezetői pótlékot és az egyéb juttatásokat megállapító 4/2017. (I.31.) önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók. A munkáltatóval kapcsolatban további információ a www.pecel.hu honlapon szerezhető.
A pályázat részeként benyújtandó nyilatkozatok: nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatai a pályázati eljárással összefüggésben kezelhetőek, illetve azokat a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik; nyilatkozat arról, hogy a pályázó vállalja a 6 hónap próbaidő kikötését; nyilatkozat arról, hogy pályázó a foglalkoztatása esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését.
Feltételek, előnyök
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
Büntetlen előélet
Cselekvőképesség
Magyar állampolgárság
Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
Elvárt végzettség/képesítés:
6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Egyéb végzettség, Felsőoktatásban szerzett közszolgálati szakképzettség
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 2
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
felhasználói szintű MS Office irodai alkalmazások
6 hónap próbaidő vállalása
Járművezetői engedély kategória: B
Pályázat elbírálása során előnyt jelent
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Igen
Egyéb pályázati előnyök:
Közigazgatásban szerzett gyakorlat
Hasonló területen szerzett tapasztalat
Közigazgatási alapvizsga
Közigazgatási szakvizsga
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
motivációs levél
fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
adatkezelési nyilatkozat
három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.04.10. 00:00
Pályázat benyújtásának módja:
Személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán vagy postai úton (Péceli Polgármesteri Hivatal, 2119 Pécel, Kossuth tér 1.). A pályázatot (személyes vagy postai úton való benyújtás esetén is) zárt borítékban szükséges benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni az "Álláspályázat: rendészeti irodavezető" feliratot.
A pályázat elbírálásának módja:
Az érvényes pályázatot benyújtó pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A rendészeti irodavezető kinevezéséről a jegyző dönt a polgármester egyetértésével.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.04.25. 00:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye:
A Péceli Polgármesteri Hivatal hirdetőtáblája, a Pécel újság, a www.pecel.hu honlap.
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.06.01.