Pécel város hivatalos honlapja. Az oldal tartalma feltöltés alatt.

20.7 C° Pécel 2020. augusztus 4. kedd
Pecel 01

Pécel Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása


Tisztelt Ügyfeleink!

 Tájékoztatjuk Önöket arról, hogy Pécel Város Önkormányzata támogatást nyert a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017 azonosítójú, ,,Pécel Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása" elnevezésű pályázat keretében.

 A projekt megvalósításának kezdete: 2017.04.11.

A projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2018.06.30.

A záró kifizetési igénylés benyújtásának határideje: 2018.08.29.

 A projekt megvalósításánek kezdetétől a projekt fizikai befejezéséig terjedő időszakra megállapított, maximális elszámolható összköltsége 8.999.991 Ft, a támogatás intenzitása: 100%. 

 Pécel Város Önkormányzata a megítélt támogatást az alábbi tevékenységi sorokon számolhatja el:

  • projektmenedzsment

  • eszközbeszerzés

  • kötelező nyilvánosság és tájékoztatás

  • oktatásokon történő részvételhez kapcsolódó utazás

  • önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása

  • működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása

  • önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja

  • tesztelés, élesítés

Önkormányzatunk támogatási kérelmet nyújtott be a "Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez" című pályázati konstrukcióra, összhangban a Magyar Kormány a közigazgatás minőségének és színvonalemelésének célkitűzésével. A projekt keretében az önkormányzat rendszercsatlakozással csatlakozik az önkormányzati ASP rendszerekhez. A rendszercsatlakozás részét képezi az iratkezelő, a gazdálkodási, az ingatlanvagyon-kataszter, az önkormányzati adórendszer,  az ipar- és kereskedelmi, a hagyatéki, a települési portál és az elektronikus ügyintézéssel összefüggő rendszer is. Az új informatikai igényeknek való megfelelés érdekében a projekt során az alábbi informatikai eszközöket szerez be: 5 db asztali munkaállomást, 1 db notebookot, 20 db kártyaolvasót és 1 db szünetmentes tápegységet. A beszerzett eszközök és az önkormányzati ASP szakrendszerekhez történő csatlakozás szükségessé teszi a hivatal eddigi szabályozásának, szabályozottságának felülvizsgálatát. Ezzel összhangban megtörténik az új IT biztonsági szabályzat kiadása, az Iratkezelés szabályzat módosítása, aktualizálása és az elektronikus ügyintézéssel összefüggő rendelet megalkotása. A rendszercsatlakozás sikerességének feltétele a hivatal munkatársainak képzése az ASP szakrendszerek megfelelő használatához. Minden érintett munkavállaló ezért részt vesz az ehhez szükséges oktatásokon.