Pécel város hivatalos honlapja. Az oldal tartalma feltöltés alatt.

5.9 C° Pécel 2021. január 20. szerda
Pecel 01
Allas 3

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Lázár Ervin Városi Könyvtár és Szemere Pál Művelődési Ház igazgatói munkakörének betöltésére

Pécel Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása


Tisztelt Ügyfeleink!

 Tájékoztatjuk Önöket arról, hogy Pécel Város Önkormányzata támogatást nyert a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017 azonosítójú, ,,Pécel Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása" elnevezésű pályázat keretében.

 A projekt megvalósításának kezdete: 2017.04.11.

A projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2018.06.30.

A záró kifizetési igénylés benyújtásának határideje: 2018.08.29.

 A projekt megvalósításánek kezdetétől a projekt fizikai befejezéséig terjedő időszakra megállapított, maximális elszámolható összköltsége 8.999.991 Ft, a támogatás intenzitása: 100%. 

 Pécel Város Önkormányzata a megítélt támogatást az alábbi tevékenységi sorokon számolhatja el:

  • projektmenedzsment

  • eszközbeszerzés

  • kötelező nyilvánosság és tájékoztatás

  • oktatásokon történő részvételhez kapcsolódó utazás

  • önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása

  • működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása

  • önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja

  • tesztelés, élesítés

Önkormányzatunk támogatási kérelmet nyújtott be a "Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez" című pályázati konstrukcióra, összhangban a Magyar Kormány a közigazgatás minőségének és színvonalemelésének célkitűzésével. A projekt keretében az önkormányzat rendszercsatlakozással csatlakozik az önkormányzati ASP rendszerekhez. A rendszercsatlakozás részét képezi az iratkezelő, a gazdálkodási, az ingatlanvagyon-kataszter, az önkormányzati adórendszer,  az ipar- és kereskedelmi, a hagyatéki, a települési portál és az elektronikus ügyintézéssel összefüggő rendszer is. Az új informatikai igényeknek való megfelelés érdekében a projekt során az alábbi informatikai eszközöket szerez be: 5 db asztali munkaállomást, 1 db notebookot, 20 db kártyaolvasót és 1 db szünetmentes tápegységet. A beszerzett eszközök és az önkormányzati ASP szakrendszerekhez történő csatlakozás szükségessé teszi a hivatal eddigi szabályozásának, szabályozottságának felülvizsgálatát. Ezzel összhangban megtörténik az új IT biztonsági szabályzat kiadása, az Iratkezelés szabályzat módosítása, aktualizálása és az elektronikus ügyintézéssel összefüggő rendelet megalkotása. A rendszercsatlakozás sikerességének feltétele a hivatal munkatársainak képzése az ASP szakrendszerek megfelelő használatához. Minden érintett munkavállaló ezért részt vesz az ehhez szükséges oktatásokon.