
Önkormányzati Iroda
Cím: 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Jeney Erzsébet önkormányzati irodavezető
Telefon: 06-28-662-031
E-mail: jeney.erzsebet@pecel.hu
az Önkormányzati Iroda vezetése
a Péceli Roma Önkormányzat munkájának szakmai, jogi segítése
képviselő-testületi és bizottsági ülések szervezése
választással, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása
hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével) belső utasítások elkészítése
Bene Krisztina személyügyi referens I.
Telefon: 06-28-662-017
E-mail: bene.krisztina@pecel.hu
személyzeti és munkaügyi ügyintézés a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói tekintetében
személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése
képzési főreferensi feladatok ellátása
TÉR rendszer karbantartása
Bondorné Kisbenedek Éva önkormányzati referens
Telefon: 06-28-662-008
E-mail: kisbendek.eva@pecel.hu
kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok
a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok
az önkormányzat által alapított alapítványokkal kapcsolatos feladatok
az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása
D. Nagyné Turjányi Adrienn egészségügyi referens
Telefon: 06-28-662-025
E-mail: d.nagyne@pecel.hu
Pécel egészségügyi alapellátási feladatainak szervezése (háziorvosi és fogorvosi ellátás, védőnői ellátás, ügyeleti ellátás)
háziorvosi, fogorvosi praxisok átadás-átvétele,
lakossági tájékoztatás az egészségügyi alapellátást érintő kérdésekben
Helyi Esélyegyenlőségi Programmal kapcsolatos feladatok
Imre Gabriella személyügyi referens II.
Telefon: 06-28-662-093
E-mail: imre.gabriella@pecel.hu
Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése
személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat
által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében
a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása
tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása
Kalmárné Molnár Katalin iratkezelési ügyintéző
Telefon: 06-28-662-136
E-mail: molnar.katalin@pecel.hu
ügyiratkezeléssel (iktatással, irattározással) kapcsolatos feladatok
Kristóf Péterné gépkocsivezető
a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása
ügyintézők helyszíni szemlére szállítása
reprezentációs készletek beszerzése
Mikes Dóra szervezési ügyintéző
Telefon: 06-28-662-125
E-mail: mikes.dora@pecel.hu
a Képviselő-testület, a bizottságok működésével kapcsolatos szervezési feladatok
a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok
a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése
Vadon Ibolya iktatási ügyintéző
Telefon: 06-28-662-136
E-mail: vadon.ibolya@pecel.hu
ügyiratkezeléssel (iktatással, irattározással) kapcsolatos feladatok
Takarítónők:
Ruzsbánszkiné Bodovics Ágnes
Oláh Erika
Az Önkormányzati Iroda feladatai:
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok,
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése,
- nemzetiségi önkormányzattal kapcsolattartás, munkájának segítése,
- választásokkal, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása,
- a Képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása, azok egységes szerkezetbe való szedése, a kihirdetéssel kapcsolatos kifüggesztések, a honlapon és a hivatali meghajtón való szerepeltetése, Nemzeti Jogszabálytárba feltöltése,
- az önkormányzati rendeletekkel, jegyzőkönyvekkel, testületi határozatokkal kapcsolatban az önkormányzat honlapjára adatok szolgáltatása,
- kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok,
- testvérvárosi kapcsolat kialakításával, működtetésével kapcsolatos feladatok,
- szépkorúak köszöntésének megszervezése,
- a civil szervezetekkel való kapcsolattartás,
- a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok,
- a helyi értéktár bizottsággal való kapcsolattartás,
- közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok,
- az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása,
- az önkormányzat által fenntartott és működtetett köznevelési, valamint közművelődési intézmények vezetőinek kinevezésével, jogviszonya megszüntetésével, az egyéb munkáltatói jogkör gyakorlásával kapcsolatos döntések előkészítése, végrehajtása,
- egyházakkal való kapcsolattartás,
- Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése,
- a hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével), belső utasítások elkészítése, a hivatali szabályzatok, belső utasítások nyilvántartása, éves felülvizsgálatuk koordinálása, illetve felülvizsgálata,
- személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői, a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói, valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében,
- személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése,
- foglalkozás-egészségügyi ellátással kapcsolatos feladatok szervezése, koordinálása,
- a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása,
- a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása, ügyintézők helyszíni szemlére szállítása, reprezentációs készletek beszerzése,
- tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása,
- köztemetővel kapcsolatos önkormányzati hatósági feladatok.