
Önkormányzati Iroda
Cím: 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Jeney Erzsébet önkormányzati irodavezető
Telefon: 06-28-662-131
E-mail: jeney.erzsebet@pecel.hu
az Önkormányzati Iroda vezetése
a Péceli Roma Önkormányzat munkájának szakmai, jogi segítése
képviselő-testületi és bizottsági ülések szervezése
választással, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása
hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével) belső utasítások elkészítése
Bene Krisztina személyügyi referens
Telefon: 06-28-662-017
E-mail: bene.krisztina@pecel.hu
személyzeti és munkaügyi ügyintézés a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói, az önkormányzat választott tisztségviselői valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében tekintetében
személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése
képzési főreferensi feladatok ellátása
TÉR rendszer karbantartása
D. Nagyné Turjányi Adrienn egészségügyi referens
Telefon: 06-28-662-025
E-mail: d.nagyne@pecel.hu
Pécel egészségügyi alapellátási feladatainak szervezése (háziorvosi és fogorvosi ellátás, védőnői ellátás, ügyeleti ellátás)
háziorvosi, fogorvosi praxisok átadás-átvétele,
lakossági tájékoztatás az egészségügyi alapellátást érintő kérdésekben
Helyi Esélyegyenlőségi Programmal kapcsolatos feladatok
Kalmárné Molnár Katalin iratkezelési ügyintéző
Telefon: 06-28-662-136
E-mail: molnar.katalin@pecel.hu
ügyiratkezeléssel (iktatással, irattározással) kapcsolatos feladatok
Kristóf Péterné gépkocsivezető
a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása
ügyintézők helyszíni szemlére szállítása
reprezentációs készletek beszerzése
Mikes Dóra szervezési ügyintéző
Telefon: 06-28-662-125
E-mail: mikes.dora@pecel.hu
a Képviselő-testület, a bizottságok működésével kapcsolatos szervezési feladatok
a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok
a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése
dr. Németh Ágnes Linda önkormányzati referens
Telefon: 06-28-662-156
E-mail: dr.nemeth.agnes@pecel.hu
kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok
a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok
az önkormányzat által alapított alapítványokkal kapcsolatos feladatok
az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása
Takarítónők:
Ruzsbánszkiné Bodovics Ágnes
Oláh Erika
Az Önkormányzati Iroda feladatai:
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok,
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése,
- nemzetiségi önkormányzattal kapcsolattartás, munkájának segítése,
- választásokkal, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása,
- a Képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása, azok egységes szerkezetbe való szedése, a kihirdetéssel kapcsolatos kifüggesztések, a honlapon és a hivatali meghajtón való szerepeltetése, Nemzeti Jogszabálytárba feltöltése,
- az önkormányzati rendeletekkel, jegyzőkönyvekkel, testületi határozatokkal kapcsolatban az önkormányzat honlapjára adatok szolgáltatása,
- kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok,
- testvérvárosi kapcsolat kialakításával, működtetésével kapcsolatos feladatok,
- szépkorúak köszöntésének megszervezése,
- a civil szervezetekkel való kapcsolattartás,
- a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok,
- a helyi értéktár bizottsággal való kapcsolattartás,
- közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok,
- az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása,
- az önkormányzat által fenntartott és működtetett köznevelési, valamint közművelődési intézmények vezetőinek kinevezésével, jogviszonya megszüntetésével, az egyéb munkáltatói jogkör gyakorlásával kapcsolatos döntések előkészítése, végrehajtása,
- egyházakkal való kapcsolattartás,
- Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése,
- a hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével), belső utasítások elkészítése, a hivatali szabályzatok, belső utasítások nyilvántartása, éves felülvizsgálatuk koordinálása, illetve felülvizsgálata,
- személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői, a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói, valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében,
- személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése,
- foglalkozás-egészségügyi ellátással kapcsolatos feladatok szervezése, koordinálása,
- a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása,
- a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása, ügyintézők helyszíni szemlére szállítása, reprezentációs készletek beszerzése,
- tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása,
- köztemetővel kapcsolatos önkormányzati hatósági feladatok.