Pécel város hivatalos honlapja. Az oldal tartalma feltöltés alatt.

1.5 C° Pécel 2024. november 21. csütörtök

Elektronikus ügyintézés


Ugyintezes
E Ugyintezes3

Az E-önkormányzat portál (Portál) az ASP rendszert igénybe vevő települések ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kéreImeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Belépés az E-Önkormányzat portálra

MILYEN SZOLGÁLTATÁSOKAT NYÚJT AZ E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL?

Az E-önkormányzat portál az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések - természetes személy és jogi személy - ügyfelei számára az E-önkormányzat portálon keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat.

Az E-önkormányzat portál bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban bejelentkezéshez kötöttek.

 Bejelentkezés nélkül is igénybe vehető funkciók:

  • ÖNKORMÁNYZAT KERESŐ
    Itt választhatja ki azt a települést vagy önkormányzatot, amelynél ügyeit intézni kívánja.

  • Űrlapkitöltés beküldés nélkül (ÜGYINDÍTÁS)
    Bejelentkezés nélkül kikeresheti, megnyithatja és kitöltheti, lementheti gépére, és kinyomtatva akár postán is beküldheti a kiválasztott önkormányzat által publikált űrlapot. Bejelentkezés nélkül az űrlapot nem tudja elektronikusan beküldeni.

Bejelentkezéshez kötött (online) funkciók:

  • Elektronikus űrlap beküldése (ÜGYINDÍTÁS)
    Elektronikus űrlap kitöltésével és beküldésével ügyet indíthat a kiválasztott településnél. Az űrlapot kikeresheti, megnyithatja, kitöltheti és be is tudja küldeni.

  • Mentett űrlapok elérése és megnyitása (MENTETT ŰRLAPOK)
    A szolgáltatás használatával megnyithatók az elektronikus űrlapkitöltés során, még beküldés előtt Ön által mentett űrlapok.

  • ÜGYKÖVETÉS
    Itt tájékozódhat a kiválasztott településnél folyamatban levő, elektronikusan indított ügyének ügyintézési állapotáról.

  • ADÓEGYENLEG-LEKÉRDEZÉS
    A szolgáltatás használatával lehetősége van az Ön, vagy az Ön által képviselt adózó helyi adóegyenlegének lekérdezésére a kiválasztott önkormányzati adóhatóságnál.

  • ADÓBEVALLÁSI INFORMÁCIÓK
    A szolgáltatás használatával lehetősége nyílik arra, hogy a kiválasztott önkormányzatnál befizetett adójának adóbevallásait lekérdezze.

  • FIZETÉSTÖRTÉNET
    Az adott önkormányzatnál teljesített befizetéseiről tájékozódhat.

  • Saját önkormányzatok kezelése (SAJÁT ÖNKORMÁNYZATOK)
    Itt tekintheti meg és módosíthatja a kedvencnek, kiválasztottnak, illetve alapértelmezettnek jelölt önkormányzatok listáját.