

Álláspályázat – Pécel Város Óvodái igazgató
Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény 37. §-a és a 73. §-a alapján pályázatot hirdet a Pécel Város Óvodái igazgatói megbízásának ellátására.
A munkáltató megnevezése:
Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
Képviseli: dr. Kővári Alexandra polgármester
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
A munkavégzési hely megjelölése:
Pécel Város Óvodái
székhely: 2119 Pécel, Petőfi utca 1/b
A betöltendő munkakör, vezetői megbízás megnevezése: igazgató
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, heti 40 óra
A köznevelési foglalkoztatotti jogviszony időtartama: az óvodapedagógus munkakörre határozatlan idejű köznevelési foglalkoztatotti jogviszony
A vezetői megbízás időtartama: az igazgatói megbízás határozott időre, 2025. augusztus 1. napjától 2030. július 31. napjáig szól.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 69. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény (a továbbiakban: Púétv.) 17. §-ában és a 75. §-ában meghatározott feladatok ellátása.
A pályázat elnyerésének feltételei:
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely
a köznevelési foglalkoztatotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé,
- magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező,
illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz,
- óvodapedagógusi felsőfokú végzettség,
- pedagógus-szakvizsga keretében szerzett igazgatói (intézményvezetői) szakképzettség,
- legalább 4 év óvodapedagógus munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
- a nevelési-oktatási intézményben óvodapedagógus munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes
munkaidőre szóló kinevezés vagy a megbízással egyidejűleg óvodapedagógus munkakörben történő,
határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló kinevezés,
- a Púétv. 27. §-a szerinti kizáró feltételek ne álljanak fenn a pályázóval szemben,
- a Púétv. 74. §-a értelmében a pályázó személyével kapcsolatban összeférhetetlenség nem áll fenn,
- eredményes pályázat esetén a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása.
A pályázat elbírálásakor előnynek minősül: óvodai területen megszerzett legalább 2 év vezetői gyakorlat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a Púétv. 27. §-a szerinti kizáró feltételek nem állnak fenn a pályázóval szemben, valamint a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a köznevelési foglalkoztatotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé,
- fényképes szakmai önéletrajz,
- a vonatkozó jogszabályban előírt iskolai végzettség, pedagógus-szakvizsga keretében szerzett igazgatói szakképzettség, valamint az előírt szakmai gyakorlat meglétét igazoló dokumentumok másolata,
- a pályázat elbírálásakor előnynek minősülő, óvodai területen megszerzett legalább 2 év vezetői gyakorlatot igazoló dokumentum másolata
- vezetői program, mely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő és a fenntartói stratégiai célok megvalósulását célzó fejlesztési elképzeléseket,
- a pályázó nyilatkozatát arról, hogy nyilvános vagy zárt képviselő-testületi ülésen kéri a pályázat megtárgyalását,
- nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagot az elbírálásban részt vevők teljes körűen megismerhetik, és a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, továbbításához hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a Púétv. 74. §-a értelmében személyével kapcsolatban összeférhetetlenség nem áll fenn.
- nyilatkozatot arról, hogy megbízás esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését.
Illetmény és a kapcsolódó juttatások:
Az illetmény és a kapcsolódó juttatások meghatározására a Púétv., a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény végrehajtásáról szóló 401/2023. (VIII. 30.) Korm. rendelet, valamint az önkormányzat vonatkozó rendeletében szabályozott juttatások az irányadók.
A pályázat beérkezésének határideje: 2025. május 30. 12.00 óra
A pályázat benyújtásának feltételei:
Postai úton a pályázatnak Pécel Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.); vagy
személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal titkárságán történő leadással (2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. emelet).
A pályázatokat kizárólag zárt borítékban lehet benyújtani.
Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/23- .../2025., valamint a munkakör megnevezését: „Pécel Város Óvodái igazgatói pályázat”.
A benyújtott pályázatok esetében hiánypótlásra nincs lehetőség.
A pályázat elbírálásának határideje: Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (a továbbiakban: Képviselő-testület) 2025. júniusi rendes ülése.
A pályázat elbírálásának módja:
A pályázatokat a Képviselő-testület bírálja el.
A pályázat kiírója fenntartja annak jogát, hogy a pályázati eljárást lefolytatva azt eredménytelennek nyilvánítsa.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2025. augusztus 1. napjától tölthető be.
A pályázattal kapcsolatos további információ kérhető: Tóth Dóra egészségügyi és intézményi referenstől a +36 28 66 2138-as telefonszámon, vagy személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal Önkormányzati Irodáján (2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. emelet.)
A pályázati felhívás megjelenésének helye:
- A kormányzati személyügyi központ internetes oldala
- Pécel Város Önkormányzatának hirdetőtáblája
- Pécel Város Önkormányzatának honlapja (www.pecel.hu)
- Pécel Város Önkormányzatának lapja