

ÁLLÁSPÁLYÁZAT - adóügyi ügyintéző
A Péceli Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): Társas vállalkozások helyi iparűzési adóval kapcsolatos ügyek intézése, adófelderítés, adóellenőrzés, adószámlák egyeztetése, talajterhelési díj ügyek kezelése, adók módjára történő behajtások ügyek intézése, desztilláló berendezés bejelentésével kapcsolatos ügyintézés. Ügyfélfogadás személyesen és telefonon. Az időszakos tömeges munkálatokban való részvétel.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a 4/2017. (I.31.) és a 4/2025. (II.27.) önkormányzati rendeletek az irányadók.
A munkavégzés helye: 2119 Pécel, Petőfi utca 1.
A jogviszony időtartama: Határozatlan
A pályázatok benyújtásának módja:
1. Postai úton, a pályázatnak a Péceli Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni az ügyiratszámot: Ö/349-1/2025., valamint a munkakör megnevezését: „adóügyi ügyintéző”.
2. személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal (2119 Pécel, Kossuth tér 1.) ügyfélszolgálatán, zárt borítékban történő leadással. Kérjük a borítékon feltüntetni az ügyiratszámot: Ö/349-1/2025., valamint a munkakör megnevezését: „adóügyi ügyintéző”.
Az „A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok” -on túl további kötelezően benyújtandó igazolások:
1. Nyilatkozat arról, hogy pályázó vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését.
2. Nyilatkozat arról, hogy pályázó vállalja a 6 hónapos próbaidőt.
3. Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
4. Nyilatkozat arról, hogy pályázó vállalja a közigazgatási alapvizsga kinevezéstől számított 1 éven belüli letételét, majd azt követően 3 éven belül a közigazgatási szakvizsga letételét (amennyiben azzal a pályázat benyújtásakor nem rendelkezik).
Betöltendő állás szakmacsoportja: adózás
FEOR besorolás: 2910
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Adó/jövedéki
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Pécel
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A közszolgálati jogviszony tekintetében a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki. A kiírással kapcsolatban további információt Tarcsa Angéla nyújt, a +3628-662-009-es telefonszámon. A pályázat akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban szereplő valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. Kizárólag a pályázat feltételeinek megfelelő, érvényes pályázatot benyújtó pályázók kapnak lehetőséget személyes meghallgatásra.
Feltételek, előnyök
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
Elvárt végzettség/képesítés:
4. Középfokú képesítés, a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 14. pontja alapján
Pályázat elbírálása során előnyt jelent:
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem
Egyéb pályázati előnyök:
- Önkormányzati adóhatóságnál – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- ASP rendszer ismerete (iratkezelő szakrendszer, adó szakrendszer)
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Közgazdaságtan, A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 14. I. pontja.
- közigazgatási alapvizsga
- közigazgatási szakvizsga
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
- nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata
- motivációs levél
- fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23) Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.07.18. 12:00
A pályázat elbírálásának módja: Az állás betöltéséről a Péceli Polgármesteri Hivatal jegyzője dönt, a polgármester egyetértésével. A döntéshozó fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.07.25.
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Pécel Város Önkormányzatának honlapja (www.pecel.hu), Pécel Város Önkormányzatának hirdetőtáblája; Pécel Város Önkormányzatának facebook oldala.
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.08.11.