

Tájékoztató - ellenőrzött bejelentésről
Tisztelt Ügyfeleink!
A veszélyhelyzet alatti engedély kötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020. (V. 8.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 2020. május 18. napjától több, jegyzői hatáskörbe tartozó államigazgatási eljárás esetén a korábbi hatósági engedélyezés helyett bejelentéshez köti az adott tevékenység végzését.
A Péceli Polgármesteri Hivatalban a bejelentés fogadására szolgáló e-mail cím:
[email protected]
A rendszer a beérkező bejelentésről az ügyfelek részére automatikus elektronikus visszaigazolást küld.
A részleteket a Korm. rendelet tartalmazza, mely itt megtekinthető.
Tájékoztatjuk, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal szervezeti egységei által a bejelentések fogadására szolgáló e-mail címek a kormanyhivatal.hu/hu/pest honlapon kerülnek közzétételre. A Kormányhivatal főosztályai a [email protected] e-mail címen, a járási hivatalok pedig a bejelentés.[járásszékhely neve és „jaras" egybe írva]@pest.gov.hu (pl. [email protected]) e-mail címen fogadják a kormányrendelet hatálya alá tartozó bejelentéseket.