Étkezés megrendeléshez szükséges nyomtatványok a 2021/2022-es tanévre
Leadási határidő: 2021. július 16. péntek
Tisztelt Szülők!
Tájékoztatjuk a szülőket, hogy a következő tanév étkezési igényéhez szükséges nyilatkozatok leadási határideje: 2021. július 16. péntek.
Kérjük azokat a szülőket, akik még a nyilatkozatokat nem küldték be a kijelölt határidőig küldjék meg emailen: etkezes@pecel.hu vagy postán: Péceli Polgármesteri Hivatal Adó- és Pénzügyi Iroda 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
2021. július 16 után adatfeldolgozás miatt, nyilatkozatokat már nem áll módunkban befogadni!
Új étkezőknek a 2021/2022-es tanévre vonatkozóan intézményenként az alábbi nyomtatványokat kérjük elküldeni az alábbi címre (e-mailen: etkezes@pecel.hu vagy postán: Péceli Polgármesteri Hivatal 2119 Pécel, Kossuth tér 1.).
Nyomtatványainkat a pecel.hu honlapjáról is le tudják tölteni a "intézményrendszer" illetve a "közétkeztetés" menüpontok alatt! (https://pecel.hu/intezmenyek/kozetkeztetes)
A 2021/2022-es tanévre vonatkozóan az étkezést jelenleg is igénybe vevő gyermekekre vonatkozóan csak az adatváltozás bejelentő nyomtatványt kérjük beküldeni (emailen: etkezes@pecel.hu vagy postán: Péceli Polgármesteri Hivatal 2119 Pécel, Kossuth tér 1.)
Felhívjuk a figyelmet, hogy intézményváltás esetén (bölcsődéből óvodába és óvodából iskolába) a gyermek új étkezőnek számít!
Együttműködésüket köszönjük!