![Zarva2](/img/f337fc61-cf51-4316-9ff4-dcf4c9e8cde9/zarva2.jpg?fm=jpg&q=35&fit=max&crop=985%2C493%2C0%2C0&h=400&w=400)
![Zarva2](/img/f337fc61-cf51-4316-9ff4-dcf4c9e8cde9/zarva2.jpg?fm=jpg&q=35&fit=max&crop=985%2C493%2C0%2C0&h=2400&w=2400)
Szünetel az ügyfélfogadás öt vidéki kirendeltségen
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, gödöllői, nagykátai, ráckevei, és szigetszentmiklósi ügyfélszolgálatai 2021. március 8-ától ideiglenesen bezárnak.
Cegléden, Érden, Vácon, valamint a budapesti központi ügyfélszolgálatokon és a Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) zavartalan a nyitvatartás. A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban. Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-ablakokhoz lehet.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.
Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóság