Téli igazgatási szünet
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a 2/2020. (II. 3.) önkormányzati rendeletével (a továbbiakban: önkormányzati rendelet) a Péceli Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el.
Az önkormányzati rendelet, valamint a 2020. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 7/2019. (VI. 25.) PM rendelet alapján a Péceli Polgármesteri Hivatal 2020. december 24. (csütörtök) napjától 2020. december 31. (csütörtök) napjáig ZÁRVA TART, NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS.
Kizárólag haláleset anyakönyvezése céljából 2020. december 28. (hétfő) napján 9.00 órától 12.00 óráig ügyeletet biztosítunk.
Pécel, 2020. december 16.
Oláh János jegyző