
Pályázati felhívás irodahelyiség hasznosítására – Baross u. 5/B. fsz. 6.
Pályázati felhívás Pécel Város Önkormányzata tulajdonát képező Baross 5/B. földszint 6. szám alatt található irodahelyiség hasznosítására, üzemeltetésére.
1. A nyilvános, egyfordulós pályázat célja és tárgya:
Pécel Város Önkormányzata tulajdonát képező, 2119 Pécel, Baross u. 5/B. földszint 6. szám alatt található 38 m2 alapterületű irodahelyiség hasznosítása, üzemeltetése.
A RÉSZLETES LEÍRÁST A PÁLYÁZATI KIÍRÁS TARTALMAZZA
2. A kiíró neve, címe, telefon- és telefax száma:
Pécel Város Önkormányzata
(2119 Pécel, Kossuth tér 1.)
telefon: +36 (28) 452-751;
telefax: +36 (28) 452-755
Kapcsolattartó: Villányiné Szüki Anita, műszaki ügyintéző
Telefon: +36 (28) 662 130;
e-mail: muszak2@pecel.hu
3. A pályázaton történő részvétel feltételei:
A pályázaton részt vehet egyéni vállalkozó vagy gazdasági társaság, amely a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti átlátható szervezetnek minősül és nem áll a kizáró okok hatálya alatt.
4. Ajánlattételi határidő:
2025. április 14 (hétfő) 1200 óra. A pályázat benyújtásának helyét és módját a pályázati kiírás tartalmazza.
5. Az elbírálás módja és szempontjai:
A pályázati kiírásban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján a pályázat kiírója az összességében legelőnyösebb pályázatot benyújtó pályázóval köt szerződést.
Bírálati szempont(ok):
- az ingatlan használatáért megajánlott bérleti díj összege (bruttó Ft), amely nem lehet kevesebb, mint bruttó 76.000 Ft, azaz hetvenhatezer forint.
- A helyiség tervezett felhasználása. (A lakosság számára kedvezőbb funkció esetén az alacsonyabb bérleti díjra ajánlatot tevő pályázó is a pályázat nyertesévé nyilvánítható.)
6. Az eredményhirdetés legkésőbbi időpontja: A pályázatok beérkezését követő 14 napon belül
7. A szerződéskötés legkésőbbi időpontja: A pályázatok beérkezését követő 14 napon belül
8. A szerződés típusa: Bérleti szerződés
9. A szerződés időtartama: 2 év
A pályázati felhívás Pécel Város Önkormányzata honlapján és az Önkormányzat hirdetőtábláján kerül közzétételre.
10. Tájékoztatás pályázati biztosítékról: A pályázaton való részvétel pályázati biztosíték adásához kötött. A pályázati biztosíték befizetésének részbeni vagy teljes elmulasztása, vagy erről a pályázatok bontásakor az elektronikus vagy írásos banki igazolás bemutatásának elmulasztása az Ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
A pályázati biztosíték összege a pályázati kiírásban szereplő bruttó bérleti díj egy havi összegének megfelelő összeg forintban.
11. A pályázati kiírás megtekintésének, beszerzésének helye, módja, határideje és költsége: A pályázati kiírás díjtalanul átvehető a Péceli Polgármesteri Hivatal, Műszaki és Beruházási Iroda (2119 Pécel, Kossuth tér 1., I. épület, 2. emelet, 31. helyiség) alatt Villányiné Szüki Anita műszaki ügyintézőtől 2025. április 11. napjáig.
A pályázatra vonatkozó kérdések ugyancsak itt, illetve a muszak2@pecel.hu címen tehetők fel az ajánlattételi határidőig.
12. Az Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a pályázatot érvénytelennek minősítse.