Pécel város hivatalos honlapja. Az oldal tartalma feltöltés alatt.

6.9 C° Pécel 2025. március 31. hétfő
Baross U 5
2025 március 26.

Pályázati felhívás irodahelyiség hasznosítására – Baross u. 5/B. fsz. 6.


Pályázati felhívás Pécel Város Önkormányzata tulajdonát képező Baross 5/B. földszint 6. szám alatt található irodahelyiség hasznosítására, üzemeltetésére.

1. A nyilvános, egyfordulós pályázat célja és tárgya:

Pécel Város Önkormányzata tulajdonát képező, 2119 Pécel, Baross u. 5/B. földszint 6. szám alatt található 38 m2 alapterületű irodahelyiség hasznosítása, üzemeltetése.

A RÉSZLETES LEÍRÁST A PÁLYÁZATI KIÍRÁS TARTALMAZZA

2. A kiíró neve, címe, telefon- és telefax száma:

Pécel Város Önkormányzata

(2119 Pécel, Kossuth tér 1.)

telefon: +36 (28) 452-751;

telefax: +36 (28) 452-755

Kapcsolattartó: Villányiné Szüki Anita, műszaki ügyintéző

Telefon: +36 (28) 662 130;

e-mail: muszak2@pecel.hu

3. A pályázaton történő részvétel feltételei:

A pályázaton részt vehet egyéni vállalkozó vagy gazdasági társaság, amely a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti átlátható szervezetnek minősül és nem áll a kizáró okok hatálya alatt.

4. Ajánlattételi határidő:

2025. április 14 (hétfő) 1200 óra. A pályázat benyújtásának helyét és módját a pályázati kiírás tartalmazza.

5. Az elbírálás módja és szempontjai:

A pályázati kiírásban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján a pályázat kiírója az összességében legelőnyösebb pályázatot benyújtó pályázóval köt szerződést.

Bírálati szempont(ok):

- az ingatlan használatáért megajánlott bérleti díj összege (bruttó Ft), amely nem lehet kevesebb, mint bruttó 76.000 Ft, azaz hetvenhatezer forint.

- A helyiség tervezett felhasználása. (A lakosság számára kedvezőbb funkció esetén az alacsonyabb bérleti díjra ajánlatot tevő pályázó is a pályázat nyertesévé nyilvánítható.)

6. Az eredményhirdetés legkésőbbi időpontja: A pályázatok beérkezését követő 14 napon belül

7. A szerződéskötés legkésőbbi időpontja: A pályázatok beérkezését követő 14 napon belül

8. A szerződés típusa: Bérleti szerződés

9. A szerződés időtartama: 2 év

A pályázati felhívás Pécel Város Önkormányzata honlapján és az Önkormányzat hirdetőtábláján kerül közzétételre.

10. Tájékoztatás pályázati biztosítékról: A pályázaton való részvétel pályázati biztosíték adásához kötött. A pályázati biztosíték befizetésének részbeni vagy teljes elmulasztása, vagy erről a pályázatok bontásakor az elektronikus vagy írásos banki igazolás bemutatásának elmulasztása az Ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.

A pályázati biztosíték összege a pályázati kiírásban szereplő bruttó bérleti díj egy havi összegének megfelelő összeg forintban.

11. A pályázati kiírás megtekintésének, beszerzésének helye, módja, határideje és költsége: A pályázati kiírás díjtalanul átvehető a Péceli Polgármesteri Hivatal, Műszaki és Beruházási Iroda (2119 Pécel, Kossuth tér 1., I. épület, 2. emelet, 31. helyiség) alatt Villányiné Szüki Anita műszaki ügyintézőtől 2025. április 11. napjáig.

A pályázatra vonatkozó kérdések ugyancsak itt, illetve a muszak2@pecel.hu címen tehetők fel az ajánlattételi határidőig.

12. Az Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a pályázatot érvénytelennek minősítse.