Pályázati felhívás a Péceli Napsugár Bölcsőde intézményvezetői (kisgyermeknevelő magasabb vezetői megbízással) beosztásának ellátására
Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete pályázatot hirdet a Péceli Napsugár Bölcsőde intézményvezetői (kisgyermeknevelő magasabb vezetői megbízással) beosztásának ellátására
A pályázatot meghirdető szerv:
Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
A meghirdetett munkahely:
Péceli Napsugár Bölcsőde
2119 Pécel, Szemere Pál utca 6.
Vezetői megbízás szintje:
magasabb vezető
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Megbízás időtartama:
A magasabb vezetői megbízás kezdete: 2024. június 1.
A magasabb vezetői megbízás megszűnésének időpontja: 2029. május 31.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézményvezető felelős a gyermekek ellátásának, korai fejlesztésének megszervezéséért, az intézmény működéséért, a személyi, tárgyi és anyagi feltételek biztosításáért és az intézmény szakszerű vezetéséért. Feladata az intézmény felelős vezetése, jogszabályokban meghatározottak szerinti szakszerű működés, a magas színvonalú szakmai munka biztosítása, szervezése, ellenőrzése. A költségvetési szervek vezetői számára a jogszabályokban előírt pénzügyi-gazdasági feladatok és jogkörök felelősségteljes ellátása. A jogszabályok, a fenntartó által előírt szabályzatok, tervek, szakmai programok végrehajtása, az intézmény működését érintő pályázati lehetőségek figyelése, közreműködés pályázatok elkészítésében.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.), továbbá a közalkalmazottak jogállásáról szóló törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
A megbízás feltételei:
magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkezik, illetve bevándorolt vagy letelepedett
cselekvőképesség
büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 2. mellékletében a bölcsődei intézmények magasabb vezetője számára előírt felsőfokú szakirányú szakképzettség
legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a bölcsődei ellátás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
az intézményben kisgyermeknevelő munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás, vagy a megbízással egyidejűleg kisgyermeknevelő munkakörben történő, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás
vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
Pályázati elbírálásánál előny jelent:
bölcsődei ellátás területén szerzett vezetői tapasztalat
helyismeret
Pályázat részeként benyújtandó igazolások:
fényképes szakmai életrajz
iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló oklevelek (bizonyítványok) másolat
az intézmény vezetésére, fejlesztésére szakmai-gazdasági hatékonyságára vonatkozó szakmai, vezetői program
illetményigény megjelölése
3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely tartalmazza, hogy a pályázó büntetlen előéletű és nem áll foglakozástól való eltiltás hatálya alatt
Pályázó nyilatkozata arról, hogy
a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, valamint a pályázati anyagnak a véleményezők és döntéshozók részére történő sokszorosításához, továbbításához hozzájárul
a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 15. § (8) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn
megbízása esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését
nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt
a pályázó nyilatkozata arról, hogy nyilvános vagy zárt képviselő-testületi ülésen kéri a pályázat megtárgyalását.
A pályázat benyújtásának határideje:
2024. február 29.
A pályázat benyújtásának helye, módja:
Postai úton, a pályázatnak Pécel Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.), vagy
személyesen: Péceli Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán történő leadással (2119 Pécel, Kossuth tér 1. földszint).
A pályázatokat kizárólag zárt borítékban lehet benyújtani. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: Ö/214/2023., valamint a munkakör megnevezését: „bölcsőde intézményvezető”.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. március 28.
A pályázat elbírálásának módja:
A jogszabályban előírt véleményezési eljárások lebonyolítását követően a pályázatokat Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bírálja el. A pályázat kiírója fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázattal kapcsolatos további információ kérhető dr. Németh Ágnes Linda önkormányzati referenstől a 06/28/662-156-os telefonszámon, vagy személyesen Péceli Polgármesteri Hivatal Önkormányzati Irodáján, 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
A pályázati felhívás megjelenésének helye:
a www.kozszolgallas.ksz.gov.hu portál
Pécel Város Önkormányzatának hirdetőtáblája
Pécel Város Önkormányzatának honlapja (www.pecel.hu)
- Péceli Hírek 2023. októberi, novemberi, decemberi és 2024. februári száma