![Zarva2](/img/f337fc61-cf51-4316-9ff4-dcf4c9e8cde9/zarva2.jpg?fm=jpg&q=35&fit=max&crop=985%2C493%2C0%2C0&h=400&w=400)
![Nav](/img/5e11b039-cfe5-4d7d-9b8d-65f38d36a251/nav.jpg?fm=jpg&q=35&fit=max&crop=985%2C493%2C0%2C0&h=2400&w=2400)
Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez
A Kormányablakokban működő NAV-ablakokban 2020. november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség.
Ez összhangban van a Kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.
A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalhat.
A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal