

ÁLLÁSPÁLYÁZAT - vagyongazdálkodási ügyintéző
A Péceli Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében vagyongazdálkodási ügyintéző munkakör/feladatkör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):
Az önkormányzat tulajdonában álló ingatlanok elidegenítésével, hasznosításával, vagyonkezelésével, nyilvántartásával, így különösen a lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról szóló 1993. évi LXXVIII. törvény szerinti önkormányzati feladatok. Az ingatlanvagyon-kataszter vezetése, továbbá a gondnoki feladatok ellátása az önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanok és intézmények vonatkozásában. A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a 4/2017. (I. 31.) és a 4/2025. (II. 27.) önkormányzati rendeletek az irányadók. Az „A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok” -on túl további kötelezően benyújtandó igazolások:
1. Nyilatkozat arról, hogy pályázó vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését.
2. Nyilatkozat arról, hogy pályázó vállalja a 6 hónapos próbaidőt.
3. Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
4. Nyilatkozat arról, hogy pályázó vállalja a közigazgatási szakvizsga kinevezéstől számított 3 éven belüli letételét (amennyiben azzal a pályázat benyújtásakor nem rendelkezik).
Betöltendő állás szakmacsoportja: önkormányzat
FEOR besorolás: 3910 Egyéb ügyintéző
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Egyéb
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Pécel
A munkavégzés pontos helye: 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A közszolgálati jogviszony tekintetében a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki. A kiírással kapcsolatban további információt Bocsáné Erdei Margaréta személyügyi referens nyújt, a +3628-662-017-es telefonszámon. A pályázat akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban szereplő valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. Kizárólag a pályázat feltételeinek megfelelő, érvényes pályázatot benyújtó pályázók kapnak lehetőséget személyes meghallgatásra.
Feltételek, előnyök
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
Büntetlen előélet
Cselekvőképesség
Magyar állampolgárság
Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
Elvárt végzettség/képesítés:
Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész, gazdaságtudományi szakképzettség. A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 20. I. pontja szerint.
Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - Műszaki, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közgazdasági, közszolgálati, gépészet, elektrotechnika-elektronika, informatika szakmacsoportba tartozó szakképesítés. A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 20. II. pontja szerint.
Pályázat elbírálása során előnyt jelent
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat: Nem
Egyéb pályázati előnyök:
közigazgatási alapvizsga
közigazgatási szakvizsga
Az ASP ingatlanvagyon-kataszter ismerete
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő informatikai kompetenciák:
Szövegszerkesztő (pl. Word) - Alapszint
Táblázatkezelő (pl. Excel) - Alapszint
A pályázat részeként kötelezően benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
Nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata
motivációs levél
fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján
Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.05.20. 12:00
Pályázat benyújtásának módja:
1. Postai úton, a pályázatnak a Péceli Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni az ügyiratszámot: Ö/244/2025., valamint a munkakör megnevezését: „vagyongazdálkodási ügyintéző” vagy
2. személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal (2119 Pécel, Kossuth tér 1.) ügyfélszolgálatán, zárt borítékban történő leadással. Kérjük a borítékon feltüntetni az ügyiratszámot: Ö/244/2025., valamint a munkakör megnevezését: „vagyongazdálkodási ügyintéző”.
A pályázat elbírálásának módja: Az állás betöltéséről a Péceli Polgármesteri Hivatal jegyzője dönt, a polgármester egyetértésével. A döntéshozó fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.05.28. 23:59
A pályázati kiírás további közzétételének helye: Pécel Város Önkormányzatának honlapja (www.pecel.hu), Pécel Város Önkormányzatának hirdetőtáblája, Pécel Város Önkormányzatának facebook oldala
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.06.01.
Állás tervezett betöltés végének időpontja: határozatlan
Publikálás tervezett időpontja: 2025.04.26.
A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda (MK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az MK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.