Pécel város hivatalos honlapja. Az oldal tartalma feltöltés alatt.

27.9 C° Pécel 2025. július 4. péntek
Nyitnikek ovoda
2025 július 03.

Álláspályázat – Pécel Város Óvodái igazgató


Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény 37. §-a és a 73. §-a alapján pályázatot hirdet a Pécel Város Óvodái igazgatói megbízásának ellátására.

A munkáltató megnevezése:
Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
Képviseli: dr. Kővári Alexandra polgármester
2119 Pécel, Kossuth tér 1.

A munkavégzési hely megjelölése:
Pécel Város Óvodái
székhely: 2119 Pécel, Petőfi utca 1/b

A betöltendő munkakör, vezetői megbízás megnevezése: igazgató

A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, heti 40 óra

A köznevelési foglalkoztatotti jogviszony időtartama: az óvodapedagógus munkakörre határozatlan idejű köznevelési foglalkoztatotti jogviszony

A vezetői megbízás időtartama:

Az igazgatói megbízás határozott időre, 2025. október 1. napjától 2030. július 31. napjáig szól.

(Amennyiben a pályázat meghirdetője olyan pályázót kívánna megbízni, aki az intézményben a pályázat elbírálásának időpontjában nem rendelkezik határozatlan idejű köznevelési foglalkoztatotti jogviszonnyal, úgy a pályázat meghirdetője lehetőséget biztosít arra, hogy az igazgatói megbízás kezdetének időpontja – a megszűnés időpontja változatlanul hagyása mellett - a fentiektől legfeljebb két hónappal későbbi időpontban, 2025. december 1. napjában kerüljön megállapításra.)

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 69. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény (a továbbiakban: Púétv.) 17. §-ában és a 75. §-ában meghatározott feladatok ellátása.

A pályázat elnyerésének feltételei:

- cselekvőképesség,

- büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely

 a köznevelési foglalkoztatotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé,

- magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező,

 illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz,

- óvodapedagógusi felsőfokú végzettség,

- pedagógus-szakvizsga keretében szerzett igazgatói (intézményvezetői) szakképzettség,

- legalább 4 év óvodapedagógus munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,

- a nevelési-oktatási intézményben óvodapedagógus munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes

 munkaidőre szóló kinevezés vagy a megbízással egyidejűleg óvodapedagógus munkakörben történő,

 határozatlan időre, teljes  munkaidőre szóló kinevezés,

- a Púétv. 27. §-a szerinti kizáró feltételek ne álljanak fenn a pályázóval szemben,

- a Púétv. 74. §-a értelmében a pályázó személyével kapcsolatban összeférhetetlenség nem áll fenn,

- eredményes pályázat esetén a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,

- hozzájárulás a vezetői program nevelőtestület általi véleményezéséhez.

A pályázat elbírálásakor előnynek minősül: óvodai területen szerzett legalább 2 év vezetői gyakorlat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a Púétv. 27. §-a szerinti kizáró feltételek nem állnak fenn a pályázóval szemben, valamint a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a köznevelési foglalkoztatotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé,

- fényképes szakmai önéletrajz,

- a vonatkozó jogszabályban előírt iskolai végzettség, pedagógus-szakvizsga keretében szerzett igazgatói szakképzettség, valamint az előírt szakmai gyakorlat meglétét igazoló dokumentumok másolata,

- a pályázat elbírálásakor előnynek minősülő, óvodai területen megszerzett legalább 2 év vezetői gyakorlatot igazoló dokumentum másolata,

- vezetői program, mely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő és a fenntartói stratégiai célok megvalósulását célzó fejlesztési elképzeléseket,

- a pályázó nyilatkozatát arról, hogy nyilvános vagy zárt képviselő-testületi ülésen kéri a pályázat megtárgyalását,

- nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagot az elbírálásban részt vevők teljes körűen megismerhetik, és a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, továbbításához hozzájárul,

- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a Púétv. 74. §-a értelmében személyével kapcsolatban összeférhetetlenség nem áll fenn.

- nyilatkozatot arról, hogy megbízás esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését,

- pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat képviselő-testületi elbírálását megelőzően az intézmény nevelőtestülete a pályázó által benyújtott vezetői programot megismerheti és arról véleményt alkothat.

Illetmény és a kapcsolódó juttatások:

Az illetmény és a kapcsolódó juttatások meghatározására a Púétv., a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény végrehajtásáról szóló 401/2023. (VIII. 30.) Korm. rendelet, valamint az önkormányzat vonatkozó rendeletében szabályozott juttatások az irányadók.

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. augusztus 29. 12.00 óra

A pályázat benyújtásának feltételei:

Postai úton a pályázatnak Pécel Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.); vagy

személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán történő leadással (2119 Pécel, Kossuth tér 1. földszint).

A pályázatokat kizárólag zárt borítékban lehet benyújtani.

Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/75 /2025., valamint a munkakör megnevezését: „Pécel Város Óvodái igazgató”.

A benyújtott pályázatok esetében hiánypótlásra nincs lehetőség.

A pályázat elbírálásának határideje: Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (a továbbiakban: Képviselő-testület) 2025. szeptemberi rendes ülése.

A pályázat elbírálásának módja:

A pályázatokat - a pályázó által benyújtott vezetői program nevelőtestületi véleményezését követően - a Képviselő-testület bírálja el.

A pályázat kiírója fenntartja annak jogát, hogy a pályázati eljárást lefolytatva azt eredménytelennek nyilvánítsa.

A beosztás betölthetőségének időpontja: a beosztás legkorábban 2025. október 1. napjától tölthető be.

A pályázattal kapcsolatos további információ kérhető: Tóth Dóra egészségügyi és intézményi referenstől a +36 28 66 2138-as telefonszámon, vagy személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal Önkormányzati Irodáján (2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. emelet.)

A pályázati felhívás megjelenésének helye:

- A kormányzati személyügyi központ internetes oldala (www.kozszolgallas.ksz.gov.hu)

- Pécel Város Önkormányzatának hirdetőtáblája

- Pécel Város Önkormányzatának honlapja (www.pecel.hu)

- Pécel Város Óvodái honlapján

- Pécel Város Önkormányzatának lapja