Pécel város hivatalos honlapja. Az oldal tartalma feltöltés alatt.

Kozterulet
2025 március 10.

Álláspályázat - közterület-felügyelő


A Péceli Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében 3 fő közterület-felügyelő munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):  A közterületek jogszerű használatának ellenőrzése, közterületen folytatott, engedélyhez kötött tevékenységek szabályszerűségének ellenőrzése. A közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó szabály által tiltott tevékenységek megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása. Közreműködés a közterület, az épített és a természeti környezet, és az önkormányzati vagyon védelmében, valamint közreműködés a közrend és a közbiztonság védelmében. Közterület-felügyelői egyenruhában gyalogos és gépkocsizó járőrszolgálat ellátása. Együttműködés a rendőrséggel.

Betöltendő állás szakmacsoportja: rendészet és belügy

FEOR besorolás:  5256 Közterület-felügyelő

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):  Rendészeti igazgatási

Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
határozatlan, 40 óra, általános, teljes munkaidő

Munkavégzés helye:  Pécel

A munkavégzés pontos helye:
2119 Pécel, Kossuth tér 1.

Álláshirdető szervezet bemutatása:  Péceli Polgármesteri Hivatal

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): 
A pályázati kiírással kapcsolatban további információt dr. Hámori Krisztina igazgatási irodavezető nyújt a 06-28-662-026 telefonszámon. Elvárt végzettség/képesítés: 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. mell. 30. Közterület-felügyelői feladatkör. Az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett közszolgálati szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati másodfokú szakképesítés. A II. besorolási osztályban: Közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga. Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Péceli Polgármesteri Hivatal közszolgálati szabályzata és az illetményalapot, valamint az illetménykiegészítést megállapító 4/2025. (II. 27.) önkormányzati rendelet, továbbá az egyéb juttatásokat megállapító 4/2017. (I.31.) önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók. A munkáltatóval kapcsolatban további információ a www.pecel.hu honlapon szerezhető.

A pályázat részeként benyújtandó nyilatkozatok: nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatai a pályázati eljárással összefüggésben kezelhetőek, illetve azokat a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik; nyilatkozat arról, hogy a pályázó vállalja a 6 hónap próbaidő kikötését; nyilatkozat arról, hogy pályázó a foglalkoztatása esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését.

Feltételek, előnyök

Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet

  • Cselekvőképesség

  • Magyar állampolgárság

  • Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása

  • Erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

  5. Felső középfokú szakképesítés emelt szintű szakképesítés, szakképesítés-ráépülés szakképesítés felsőfokú szakirányú szakképzettség technikusi szakképzettség , Egyéb végzettség, Közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés

  4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Egyéb végzettség, Középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga

Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 0

Elvárt vezetői tapasztalat időtartama (év): 0

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • felhasználó szintű MS Office irodai alkalmazások

  • 6 hónap próbaidő vállalása

Járművezetői engedély kategória:  B

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?:  Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?:  Nem

Egyéb pályázati előnyök:

  • legalább 1-3 éves közterület-felügyelői munkakörben szerzett szakmai tapasztalat

  • közigazgatási alapvizsga

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Határozottság, magabiztosság (alap)

  • Probléma-megoldó készség (alap)

  • Kommunikációs készség (alap)

  • Együttműködés (alap)

  • Elkötelezettség, megbízhatóság (Etikus magatartás) (egyéb)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata

  • motivációs levél

  • fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján

  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése

  • adatkezelési nyilatkozat

  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

A pályázat benyújtásának határideje:  2025.04.10. 00:00

Pályázat benyújtásának módja:
Személyesen a Péceli Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán vagy postai úton (Péceli Polgármesteri Hivatal, 2119 Pécel, Kossuth tér 1.). A pályázatot (személyes vagy postai úton való benyújtás esetén is) zárt borítékban szükséges benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni az "Álláspályázat: közterület-felügyelő" feliratot.

A pályázat elbírálásának módja: 
Az érvényes pályázatot benyújtó pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A közterület-felügyelő kinevezéséről a jegyző dönt, a polgármester egyetértésével.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.04.25. 00:00

A pályázati kiírás további közzétételének helye: 
A Péceli Polgármesteri Hivatal hirdetőtáblája, a Pécel újság, a www.pecel.hu honlap.

Állás tervezett betöltésének időpontja:  2025.06.01.