![Zarva2](/img/f337fc61-cf51-4316-9ff4-dcf4c9e8cde9/zarva2.jpg?fm=jpg&q=35&fit=max&crop=985%2C493%2C0%2C0&h=400&w=400)
![Covid](/img/45ab3c36-44ca-4e5e-8cb4-47fffe2c59b5/covid.jpg?fm=jpg&q=35&fit=max&crop=985%2C493%2C0%2C0&h=2400&w=2400)
A Péceli Polgármesteri Hivatal intézkedései a koronavírus-járvánnyal kapcsolatban
Magyarország Kormánya 2020. november 4. napjától veszélyhelyzetet hirdetett ki a 478/2020. (XI. 3.) Korm. rendeletével.
A Péceli Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) 2020. november 23. napjától – saját hatáskörében, a koronavírus terjedését megelőzendő – a következő intézkedéseket vezeti be.
1. A jegyzői fogadóórák elmaradnak.
2. A Hivatalban ügyintézésre az alábbi módokon van lehetőség:
a) Papíralapú ügyintézés esetén a kérelemnyomtatványok a www.pecel.hu honlap nyitólapjáról letölthetőek vagy elektronikus úton igényelhetőek a hivatal@pecel.hu elektronikus levelezési címen, majd a kérelmek kitöltése, aláírása után postai úton feladhatóak, vagy a hivatal mind a két épületében a bejárati előtérben elhelyezett gyűjtőládákba bedobhatók.
Személyes ügyintézésre kizárólag csak halaszthatatlan ügyekben van mód. A személyes ügyintézésre való igényt telefonon vagy elektronikus levélben előre jelezni kell az illetékes ügyintézőnél, a www.pecel.hu honlapon megadott, az egyes hivatali szervezeti egységeknél szereplő telefonszámon vagy e-mail címen, illetve a hivatal@pecel.hu elektronikus levelezési címen.
b) Ügyfélkapu használatával.
c) Ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek elektronikus úton, a hivatal@pecel.hu elérhetőségen.
d) Telefonon a www.pecel.hu honlapon megadott, az egyes hivatali szervezeti egységeknél szereplő elérhetőségeken.
e) Anyakönyvvezetőink a házasságkötéseket úgy bonyolítják le, hogy az esküvői szertartáson a szertartás vezetőjén, illetve az anyakönyvvezetőn kívül kizárólag a házasulók, a házasulók tanúi, a házasulók szülei, nagyszülei, a házasulók testvérei és a házasulók gyermekei lehetnek jelen. Az ezzel kapcsolatos további egyeztetések megtehetők, illetve információk kérhetők a +36/28/662-027 telefonszámon, valamint a lehoczky.agnes@pecel.hu elektronikus levelezési címen.
3. A települési támogatások (segélyek) készpénzben történő kifizetése megszűnik, azok folyószámlára történő átutalással vagy postai úton kerülnek kifizetésre.
4. A Hivatalba az ügyfeleknek csak a szájat és az orrot eltakaró maszkban lehet belépni, melyet a Hivatal épületeiben való tartózkodás idején mindvégig viselni kell.
A fenti intézkedések visszavonásig érvényesek, melyek a későbbiekben megjelenő kormányrendeletek és az Operatív Törzs utasításainak megfelelően változhatnak.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Pécel, 2020. november 19.
Oláh János jegyző