Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
Legfrissebb hírek, programok
Első kézből...

... ahogyan Szöllősi Ferenc polgármester gondolja, látja, érzi...

Interjúk, beszédek, írások

Pécel Városa a Facebookon

Új Széchenyi Terv

 Pécel szennyvíz tisztításának hosszú távú megoldása címet viselő európai uniós támogatású projektről hírek, információk
(KEOP-1.2.0/ 09-11-2011-0028)

 


Pécel Város Önkormányzat szervezetfejlesztése a lakosságot érintő szolgáltatás racionalizálása érdekében

(ÁROP-3.A.2-2013-2013-0005)

ÁROP-3.A.2-2013-2013-0005 sajtóközlemény

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 337 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Sablonválasztó
Belépés
A fórumhoz való hozzászóláshoz regisztráció, illetve belépés szükséges!



Önkormányzati Iroda

Önkormányzati Iroda

 

Ügyfélfogadás:

 

Hétfő: 8.30 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 17.30 óráig

Szerda: 8.30 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 15.30 óráig

 

Jeney Erzsébet irodavezető

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2131 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • képviselő-testületi, bizottsági anyagok továbbítása, nyilvántartása

  • képviselők vagyonnyilatkozataival kapcsolatos feladatok

  • alapító okiratok készítése

  • választási feladatok

  • szabályzatok, utasítások készítése

  • roma önkormányzat munkájának segítése

 

Csúzi István irodavezető-helyettes

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2130 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • közétkeztetés

  • közfoglalkoztatás

  • intézmények fenntartásával, működtetésével kapcsolatos feladatok

  • egészségüggyel kapcsolatos feladatok

  • sport

  • közösségi szolgálat

  • Bursa Hungarica

  • TÉR rendszer

     

Bene Krisztina titkársági ügyintéző

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2113 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • jegyző, aljegyző munkájának adminisztratív segítése

  • postabontás

  • számlaérkeztetés

  • teljesítésigazolások koordinálása

  • kijelölések nyilvántartása

  • a Péceli Hírek tiszteletpéldányainak postázása

 

dr. Czibere Brigitta önkormányzati referens

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2140 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • a Képviselő-testület és a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése;

  • képviselői kérdések, bejelentések kezelése;

  • közérdekű bejelentések, panaszok fogadása, kivizsgálásuk koordinálása;

  • önkormányzati kitüntetések, elismerő címek adományozásával kapcsolatos feladatok;

  • az önkormányzat által alapított alapítványokkal kapcsolatos feladatok;

  • önkormányzati társulásokkal kapcsolatos feladatok;

  • közbeszerzésekkel kapcsolatos feladatok;

  • a polgármesteri hivatallal vagy az önkormányzattal szerződéses jogviszonyban álló ügyvédekkel való kapcsolattartás.

 

 

Heltainé Sörös Anikó személyügyi referens

Telefon: 06/28/452-751 /2017 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • A Péceli Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek, munkavállalóinak, ügykezelőinek felvételével és jogviszony megszüntetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
  • Kinevezések, munkaszerződések elkészítése, a kinevezéssel, munkaszerződéssel összefüggő iratok összeállítása;
  • Személyügyi nyilvántartás vezetése a KIRA programmal,
  • A Polgármesteri Hivatal személyi állományára vonatkozó költségvetés készítése,
  • Az önkormányzati irányítás alatt működő intézmények vezetői személyi anyagának kezelése, szabadság-nyilvántartásuk vezetése.
 
Imre Gabriella közfoglalkoztatási ügyintéző

Telefon: +36/28/452-751/2008 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • A rövid és hosszú távú közfoglalkoztatási programban és a Start mintaprogramban résztvevő közfoglalkoztatott munkavállalók jogviszonyát érintő operatív személyzeti és munkaügyi feladatokkal kapcsolatos ügyintézői feladatok ellátása.
  • A Pécel Város Önkormányzata közfoglalkoztatott munkavállalóinak a felvételével és jogviszony megszüntetésével kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Közfoglalkoztatottakra vonatkozó támogatás havonkénti igénylésével kapcsolatos elszámolás elkészítése, továbbítása a Gödöllői Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya felé.
  • Igény szerinti adatszolgáltatás a Magyar Államkincstár, a Gödöllői Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya, a Pest Megyei Kormányhivatal részére (közfoglalkozási témában).
  • A hivatali, önkormányzati irodaszerek és informatikai kellékek beszerzésének koordinálása, bonyolítása.
 
 

Jelenikné Fülöp Lenke ügyviteli és szervezési referens

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2136 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • irattár

  • finn testvérvárosi kapcsolatok

 

Lehoczky Ágnes polgármesteri referens

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2007 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • a polgármesteri teendők adminisztratív támogatása

  • média

  • szép korúak köszöntésének megszervezése, köszöntésben közreműködés

  • egyházak

  • értéktár bizottság munkájának segítése

  • Az országgyűlési képviselő fogadóórájának megszervezése;
  • Kapcsolattartás a nyomtatott és elektronikus médiával.

 

Reményi Noémi jegyzői referens 

Telefon: 06/28/452-751 /2039 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

  • Pályázatokkal kapcsolatos feladatok.
  • az Önkormányzat tulajdonában álló gazdasági társaságok ügyeivel kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Az  önkormányzati támogatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása, elvégzi az önkormányzat által biztosított pénzügyi támogatásokkal kapcsolatos szakmai beszámoló ellenőrzésével összefüggő feladatokat.
  • A civil szervezetekkel kapcsolatos feladatok,
  • Közérdekű adatoknak a www.pecel.hu honlapon történő közzététele naprakészségének ellenőrzése.
  • Szükség szerint hagyatéki ügyek intézése.

 

 

Szabó István gondnok

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2128 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • gondnoksági feladatok

  • kulcsnyilvántartás

  • köztisztviselői igazolványok

  • gépkocsivezető

 

Vadon Ibolya iktatási és bizottsági ügyintéző

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2136 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • iktatás

  • KSH adatszolgáltatás hivatalon belüli koordinálása

  • bélyegző nyilvántartás

  • bizottsági jegyzőkönyvek elkészítése

     

 

Az iroda feladatai:

 

 

  • a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok,
  • nemzetiségi önkormányzattal kapcsolattartás, munkájának segítése,
  • választásokkal, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása,
  • a képviselők, nem képviselő bizottsági tagok, nemzetiségi önkormányzati képviselők vagyonnyilatkozatával kapcsolatos feladatok ellátása,
  • a Képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása, azok egységes szerkezetbe való szedése, a kihirdetéssel kapcsolatos kifüggesztések, a honlapon és a hivatali meghajtón való szerepeltetése, Nemzeti Jogszabálytárba feltöltése,
  • az önkormányzat honlapjára adatok szolgáltatása, önkormányzati rendeletek, jegyzőkönyvek, testületi határozatok megküldésével, a hatályos önkormányzati rendeletek karbantartásával,
  •  a polgármester, az alpolgármesterek, a jegyző ügyfélfogadásának koordinálása, vendégek fogadása,
  • képviselői kérdések, bejelentések kezelése,
  • közérdekű bejelentések, panaszok fogadása, kivizsgálásuk koordinálása,
  • ügyfélirányítás, ügyfélpanaszok jegyzőkönyvezése,
  • kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok,
  • médiával, a Péceli Hírekkel kapcsolatos ügyek,
  • testvérvárosi kapcsolat kialakításával, működtetésével kapcsolatos feladatok,
  • szépkorúak köszöntésének megszervezése,
  • a civil szervezetekkel való kapcsolattartás,
  • a civil szervezetek pénzügyi támogatásával kapcsolatos feladatok,
  •  a helyi értéktár bizottsággal való kapcsolattartás,
  •  közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok,
  •  az önkormányzat egészségügyi ellátással, közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással, család- és gyermekjóléti szolgálattal, közétkeztetéssel és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása,
  •  az önkormányzat irányításával, fenntartásával működő köznevelési, szociális és gyermekjóléti, valamint közművelődési intézmények vezetőinek kinevezésével, jogviszonya megszüntetésével, az egyéb munkáltatói jogkör gyakorlásával kapcsolatos döntések előkészítése, végrehajtása,
  • egyházakkal való kapcsolattartás,
  • Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése,
  • önkormányzati gazdasági társaságokkal kapcsolatos jogi, koordinációs feladatok,
  • pályázatfigyelés, a Polgármesteri Hivatalon belül a pályázatírással kapcsolatos feladatok koordinálása, pályázatok lebonyolításában való közreműködés,
  • közbeszerzés, pályáztatás bonyolítása,
  • személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői, a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói, továbbá az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében,
  • közfoglalkoztatottakra vonatkozó támogatás havonkénti igénylésével kapcsolatos elszámolás elkészítése,
  • számítástechnikai, infokommunikációs, adatátviteli, irodatechnikai eszközökkel kapcsolatos ügyek,
  • információbiztonsággal kapcsolatos feladatok,
  • a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása.

 

Az Önkormányzati Iroda ügymenet modellje

Kérelem a kötelező óvodai nevelésben való részvétel alóli felmentésre

Kérelem - Pécel címere használatának engedélyezésére

 

Kérelem a „Pécel” név felvételének és használatának engedélyezésére

Kérelem - Pécel zászlója és lobogója használatának engedélyezésére

Kérelem pénzügyi támogatásra

Nyilatkozat adótartozásról, rendezett munkaügyi kapcsolatokról

Nyilatkozat összeférhetetlenségről

Közzétételi kérelem (összeférhetetlenség esetén töltendő ki)

 

Módosítás: (2017. július 06. csütörtök, 10:13)