Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
Legfrissebb hírek, programok
Első kézből...

... ahogyan Szöllősi Ferenc polgármester gondolja, látja, érzi...

Interjúk, beszédek, írások

Pécel Városa a Facebookon

Új Széchenyi Terv

 Pécel szennyvíz tisztításának hosszú távú megoldása címet viselő európai uniós támogatású projektről hírek, információk
(KEOP-1.2.0/ 09-11-2011-0028)

 


Pécel Város Önkormányzat szervezetfejlesztése a lakosságot érintő szolgáltatás racionalizálása érdekében

(ÁROP-3.A.2-2013-2013-0005)

ÁROP-3.A.2-2013-2013-0005 sajtóközlemény

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 137 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Sablonválasztó
Belépés
A fórumhoz való hozzászóláshoz regisztráció, illetve belépés szükséges!



Önkormányzati Iroda

Önkormányzati Iroda

 

Ügyfélfogadás:

 

Hétfő: 8.30 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 17.30 óráig

Szerda: 8.30 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 15.30 óráig

 

Jeney Erzsébet irodavezető

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2131 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • Önkormányzati Iroda vezetése

  • képviselő-testületi, bizottsági anyagok továbbítása, nyilvántartása

  • képviselők vagyonnyilatkozataival kapcsolatos feladatok

  • alapító okiratok készítése

  • választási feladatok

  • szabályzatok, utasítások készítése

  • KSH adatszolgáltatás hivatalon belüli koordinálása

  • roma önkormányzat munkájának segítése

 

Bene Krisztina titkársági ügyintéző

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2113 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • a jegyző, aljegyző napi munkavégzését elősegítő ügyintézői, adminisztrációs feladatok ellátása,

  • a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei munkájához kapcsolódóan ügyviteli feladatok

  • végzése (gépelés, fénymásolás, a hivatal központi telefonjának kezelése),

  • a vezetői értekezletekről emlékeztető készítése,

  • a határidős feladatok nyomon követése,

  • a jegyzői intézkedések dokumentálása,

  • a jegyzői, aljegyzői feladatok előkészítésével, koordinálásával kapcsolatos tevékenység ellátása.

     

 

dr. Czibere Brigitta önkormányzati referens

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2140 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással kapcsolatos szakmai döntéseinek előkészítése, végrehajtása,

  • panaszok kivizsgálásának nyomon követése, nyilvántartás vezetése a beérkezett panaszokról és kivizsgálásukról,

  • önkormányzati kitüntetések, elismerő címek adományozásával kapcsolatos feladatok,

  • az önkormányzat által alapított alapítványokkal kapcsolatos feladatok,

  • közbeszerzésekkel kapcsolatos feladatok,

  • Pécel név, valamint az önkormányzat jelképeinek használatára vonatkozó feladatok

  • önkormányzati társulásokkal kapcsolatos feladatok;

 

Heltainé Sörös Anikó személyügyi referens

Telefon: 06/28/452-751 /2017 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • a Péceli Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek, munkavállalóinak, ügykezelőinek felvételével és jogviszony megszüntetésével kapcsolatos feladatok ellátása;

  • kinevezések, munkaszerződések elkészítése, a kinevezéssel, munkaszerződéssel összefüggő iratok összeállítása;

  • személyügyi nyilvántartás vezetése a KIRA programmal,

  • a Polgármesteri Hivatal személyi állományára vonatkozó költségvetés készítése,

  • a Polgármesteri Hivatal tekintetében a TÉR rendszer támogatói feladatainak ellátása,

  • a Polgármesteri Hivatal tekintetében a képzési főreferensi feladatok ellátása,

  • az önkormányzati irányítás alatt működő intézmények vezetői személyi anyagának kezelése, szabadság-nyilvántartásuk vezetése,

 

Imre Gabriella közfoglalkoztatási ügyintéző

Telefon: +36(28)452-751/2008 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • A rövid és hosszú távú közfoglalkoztatási programban és a Start mintaprogramban résztvevő közfoglalkoztatott munkavállalók jogviszonyát érintő operatív személyzeti és munkaügyi feladatokkal kapcsolatos ügyintézői feladatok ellátása,

  • Közfoglalkoztatottakra vonatkozó támogatás havonkénti igénylésével kapcsolatos elszámolás elkészítése, továbbítása a Gödöllői Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya felé.

  • Bursa Hungarica ösztöndíjpályázattal kapcsolatos ügyintézés,

  • közösségi szolgálattal kapcsolatos feladatok,

  • tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása,

  • az önkormányzat sporttal kapcsolatos szakmai döntéseinek előkészítése, végrehajtása,

  • gondnoksági feladatok,

  • bélyegző- és kulcsnyilvántartás,

  • köztisztviselői igazolványok előállítása, nyilvántartás vezetése,

  • A hivatali, önkormányzati irodaszerek és informatikai kellékek beszerzésének koordinálása, bonyolítása.


Jelenikné Fülöp Lenke ügyviteli és szervezési referens

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2136 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • ügyiratkezelés (iktatás, irattár)

  • finn testvérvárosi kapcsolatok


Kutseráné Imre Anett szervezési ügyintéző

Telefon: +36 (28) 452 751 /2130 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

- Képviselő-testülettel, bizottságokkal kapcsolatos ügyintézői és jegyzőkönyvvezetői feladatok,

- a képviselő-testületi határozatok tárgymutatójának vezetése, annak naprakész állapotáról gondoskodás,

- Nyilvántartás vezetése a lejárt határidejű képviselő-testületi határozatok végrehajtásáról, minden tárgynegyedévet követő hónap 15. napjáig írásos jelentés készítése a lejárt határidejű képviselő-testületi határozatok végrehajtásának állásáról,

- Képviselő-testületi előterjesztés készítése a lejárt határidejű képviselő-testületi határozatokról.


Lehoczky Ágnes polgármesteri referens

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2007 mellék

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • általános titkársági feladatok ellátása, a polgármester programjainak szervezése vagy a szervezésben való közreműködés,

  • kapcsolattartás a nyomtatott és elektronikus médiával, a nyomatott és elektronikus médiával kapcsolatos beszerzések koordinálása,

  • szépkorúak köszöntésének megszervezése, a köszöntésben közreműködés,

  • a péceli egyházakkal való kapcsolattartás,

  • a Péceli Települési Értéktár Bizottság munkájának segítése,

  • Az országgyűlési képviselő fogadóórájának megszervezése.

     

 

Reményi Noémi jegyzői referens 

Telefon: +36(28) 452-751 /2039 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • Pályázatokkal kapcsolatos feladatok,

  • az Önkormányzat tulajdonában álló gazdasági társaságok ügyeivel kapcsolatos feladatok ellátása,

  • Önkormányzati támogatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása,

  • A civil szervezetekkel kapcsolatos feladatok,

  • Közérdekű adatoknak a www.pecel.hu honlapon történő közzététele naprakészségének ellenőrzése.

 

Szabó István gépkocsivezető

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2128 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

gépkocsivezető

 

Vadon Ibolya iktatási ügyintéző

Telefon: +36 (28) 452 751 / 2136 mellék

E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • iktatás,

  • KSH adatszolgáltatás hivatalon belüli koordinálása,

  • ügyiratforgalmi és hatósági adatszolgáltatás.


 

 

Az iroda feladatai:

- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok,

- nemzetiségi önkormányzattal kapcsolattartás, munkájának segítése,

- választásokkal, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása,

- a képviselők, nem képviselő bizottsági tagok, nemzetiségi önkormányzati képviselők vagyonnyilatkozatával kapcsolatos feladatok ellátása,

- a Képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása, azok egységes szerkezetbe való szedése, a kihirdetéssel kapcsolatos kifüggesztések, a honlapon és a hivatali meghajtón való szerepeltetése, Nemzeti Jogszabálytárba feltöltése,

- az önkormányzat honlapjára adatok szolgáltatása, önkormányzati rendeletek, jegyzőkönyvek, testületi határozatok megküldésével, a hatályos önkormányzati rendeletek karbantartásával,

- a polgármester, az alpolgármesterek, a jegyző ügyfélfogadásának koordinálása, vendégek fogadása,

- képviselői kérdések, bejelentések kezelése,

- közérdekű bejelentések, panaszok fogadása, kivizsgálásuk koordinálása,

- kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok,

- médiával, a Péceli Hírekkel kapcsolatos ügyek,

- testvérvárosi kapcsolat kialakításával, működtetésével kapcsolatos feladatok,

- szépkorúak köszöntésének megszervezése,

- a civil szervezetekkel való kapcsolattartás,

- a civil szervezetek pénzügyi támogatásával kapcsolatos feladatok,

- a helyi értéktár bizottsággal való kapcsolattartás,

- közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok,

- az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása,

- az önkormányzat irányításával, fenntartásával működő köznevelési, valamint közművelődési intézmények vezetőinek kinevezésével, jogviszonya megszüntetésével, az egyéb munkáltatói jogkör gyakorlásával kapcsolatos döntések előkészítése, végrehajtása,

- a hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével), belső utasítások elkészítése, a hivatali szabályzatok, belső utasítások nyilvántartása, éves felülvizsgálatuk koordinálása, illetve felülvizsgálata,

- egyházakkal való kapcsolattartás,

- Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése,

- önkormányzati gazdasági társaságokkal kapcsolatos jogi, koordinációs feladatok,

- pályázatfigyelés, a Polgármesteri Hivatalon belül a pályázatírással kapcsolatos feladatok koordinálása, pályázatok - lebonyolításában való közreműködés,

- közbeszerzés, pályáztatás bonyolítása,

- személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői, a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói, továbbá az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében,

- közfoglalkoztatottakra vonatkozó támogatás havonkénti igénylésével kapcsolatos elszámolás elkészítése,

- számítástechnikai, infokommunikációs, adatátviteli, irodatechnikai eszközökkel kapcsolatos ügyek,

- információbiztonsággal kapcsolatos feladatok,

 

- a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása.


Az Önkormányzati Iroda ügymenet modellje

Kérelem a kötelező óvodai nevelésben való részvétel alóli felmentésre

Kérelem - Pécel címere használatának engedélyezésére

 

Kérelem a „Pécel” név felvételének és használatának engedélyezésére

Kérelem - Pécel zászlója és lobogója használatának engedélyezésére

Kérelem pénzügyi támogatásra

Nyilatkozat adótartozásról, rendezett munkaügyi kapcsolatokról

Nyilatkozat összeférhetetlenségről

Közzétételi kérelem (összeférhetetlenség esetén töltendő ki)

Módosítás: (2018. január 23. kedd, 06:56)