

Kiküldte az önkormányzat az adószámla kivonatokat és értesítőket
Tisztelt Adózók!
Tájékoztatom Önöket, hogy a péceli önkormányzati adóhatóság az adózóknak postai, illetve elektronikus úton megküldte az adószámla kivonatokat és értesítőket.
Azon adózók számára készült el adószámla kivonat/értesítő, akinek 1.000 Ft-ot meghaladó helyi adófizetési kötelezettsége/ vagy esetlegesen túlfizetése volt 2025. március 17-ig, illetve lesz későbbi időpontban az adóhatóság felé.
A korábbi évekhez hasonlóan a 2025. évben az elektronikus ügyintézésre kötelezettek (vállalkozások, egyéni vállalkozók), valamint azon a magánszemélyek, akik erről rendelkeztek (és a rendszerünkben ezen tény tárolásra is került) részére az idei évben is elektronikus úton – ügyfél-, cégkapura – küldtük meg az értesítőket.
Az adószámla-egyenleg a postai úton megküldött értesítőkön 2025. február 18. napjáig, míg az elektronikusan 2025. február 19. napjáig lekönyvelt befizetéseket tartalmazta.
Az elektronikus tárhelyükre küldött dokumentumokról az adózók azonnali értesítést kapnak a szolgáltatás igénybevételekor megadott e-mail címre. Ha a tárhelyről a dokumentumot az értesítés ellenére, meghatározott időn belül nem töltik le, az irat akkor is kézbesítettnek minősül.
Az elmúlt évek tapasztalati azt mutatták, hogy egyes adózók vagy képviselőik nem kísérik figyelemmel tárhelyeiket, így az egyes adókötelezettségeiket sem teljesítik, aminek a következtében később akár jelentős pénzügyi hátrányba kerülhetnek.
Tájékoztatom Önöket, amennyiben valaki nem kapott postai úton értesítőt és belföldi postautalványt (csekk) az E-önkormányzat portál – ügyfélkapus bejelentkezést követően – továbbra is lehetőséget ad az adózónak vagy meghatalmazottjának adófolyószámlájuk egyenlegének lekérdezésére, valamennyi beadvány típus elektronikus formában történő benyújtására, bankkártyás befizetésre, valamint ügykövetésre.
Kérjük, hogy ellenőrizzék tárhelyüket, vagy kérjenek közvetlen felvilágosítást az adócsoport munkatársától.
Helyi adókkal kapcsolatos kérdéseikkel kapcsolatban az adócsoport munkatársai készséggel állnak rendelkezésükre az alábbi elérhetőségeken, illetve személyesen a Petőfi utca 1. szám alatti irodában ügyfélfogadási időben (hétfő: 8:30-12:00 és 13:00-17:30, szerda: 8:30-12:00 és 13:00-15:30).
Telefon: 06-28-452-751, e-mail: ado@pecel.hu
A Péceli Polgármesteri Hivatal dolgozói nevében köszönöm együttműködésüket az adókötelezettségek határidőben történő teljesítésében.
Tóth László
jegyző