Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények
Legfrissebb hírek, programok

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
We have 189 guests online

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Ebnyilvántartás

There are no translations available.

FELHÍVÁS


Tisztelt Ebtulajdonosok és Ebtartók!


Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 42/B. § (1) bekezdése alapján Pécel Város Önkormányzata - az ebrendészeti feladatai ellátása érdekében, a Pécel Város közigazgatási területén tartott ebek nyilvántartásba vétele céljából - 2019. október 15. és 2019. december 15. között ebösszeírást végez az ebtartók adatszolgáltatása alapján. 

 

Az eb tartója, tulajdonosa az ebösszeíráskor köteles a törvényben előírt adatokat a települési önkormányzat rendelkezésére bocsátani. 

 

Az ebösszeírás során az ebtartónak ebenként kell kitöltenie az „Ebösszeíró adatlap”-ot. Az adatlapok beszerezhetők a Péceli Polgármesteri Hivatal (2119 Pécel, Kossuth tér 1.) ügyfélszolgálatán, vagy letölthetők Pécel Város honlapjáról (www.pecel.hu/Hirdetőtábla/Ebnyilvántartás).

A kitöltéssel kapcsolatos tájékoztató megtalálható a honlapon, vagy személyesen kérhető a Péceli Polgármesteri Hivatal Igazgatási Irodáján, illetve telefonon a 06-28/452-751/2028 (mellék) telefonszámon. 

Az ebösszeíró adatlapokat ebenként kitöltve az alábbi módon lehet benyújtani:

- személyesen, ügyfélfogadási időben a Péceli Polgármesteri Hivatal Igazgatási Irodáján (2119 Pécel, Kossuth tér 1.),

- postai úton a Péceli Polgármesteri Hivatalnak címezve (2119 Pécel, Kossuth tér 1.), 

- elektronikus úton az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it címre küldve (kitöltve, beszkennelve), 

- ügyfélkapun keresztül.

 

Az ebösszeíró adatlapok benyújtási határideje 2019. december 15.

Felhívom az ebtartók figyelmét arra, hogy a korábbi bejelentések nem mentesítenek a jelenlegi adatszolgáltatási kötelezettség alól.

Az ebek tartói, tulajdonosai az ebösszeírás időszakán túl is kötelesek az ebnyilvántartás részére a változásokról (eb elhullása, eb tulajdonosának, tartási helyének változása, új eb háztartásba kerülése, szaporulat) folyamatosan adatot szolgáltatni az „Ebösszeíró adatlap” vagy „Változás-bejelentő adatlap”

kitöltésével és benyújtásával. 

Az adatszolgáltatási kötelezettség elmulasztása állatvédelmi bírság kiszabását vonja maga után. A bírság összege az állatvédelmi bírságról szóló 244/1998. (XII. 31.) Korm. rendeletben foglaltak alapján 30.000 Ft.

 

Felhívom továbbá a Tisztelt Ebtulajdonosok, Ebtartók figyelmét, hogy a kedvtelésből tartott állatok tartásáról és forgalmazásáról szóló 41/2010. (II. 26.) Korm. rendelet 17/B. § (10) bekezdése értelmében 2013. január 1. napjától 4 hónaposnál idősebb eb csak elektronikus transzponderrel (chippel) megjelölve tartható. Amennyiben a jogszabályban meghatározott kötelezettségüknek még nem tettek eleget, azt kérem, haladéktalanul pótolják.

 

Együttműködésüket köszönöm.

Pécel, 2019. augusztus 15.

Oláh János

jegyző

 

Változásbejelentő adatlap

Ebösszeíró adatlap

Last Updated (Monday, 23 September 2019 17:23)