Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények
Legfrissebb hírek, programok

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 117 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Tájékoztatás - igazgatási szünet

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a 2/2019. (II. 8.) önkormányzati rendeletével (a továbbiakban: önkormányzati rendelet) a Péceli Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el.

Az önkormányzati rendelet, valamint a 2019. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 6/2018. (VIII. 23.) PM rendelet alapján

a Péceli Polgármesteri Hivatal
2019. december 23. (hétfő) napjától 2020. január 2. (csütörtök) napjáig
ZÁRVA TART, NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS.
Kizárólag haláleset anyakönyvezése céljából 2019. december 31. (kedd) napján
9.00 órától 12.00 óráig ügyeletet biztosítunk.

Pécel, 2019. december 3.


Oláh János
jegyző   











Módosítás: (2019. december 05. csütörtök, 15:52)